Friday, September 17, 2010

raya!

1st raya as husband and wife.yay! best.sbb kita bleh berada dgn family dan org tersayang dlm satu masa.xyah kau blk umah kau, aku blk umah aku lg dah mcm dulu2..
raya ni kami gilir selang sehari kt umah masing2..mmg agak pening sbb barang besepah kt dua2 umah..bila nk pakai baju, baru sedaq yg seluar tetinggal umah mentua..haha!
selain happy, xtau nk kata apa lg..family mentua pun best..i feel welcomed :)
ada ambik family photo kt studio..sbb ada pertambahan org baru, naufal dan naurah(farah)..hehehe.
walopun cuti, ati duk teringat pasai keja kt opis yg xsiap2..tu yg kureng best skit.

hmm..masa 1st day raya, amir beraya kt umah aku..kami p smbahyang raya kat masjid dekat umah..pastu trus ziarah kubur dgn mama ngan babah..balik dr kubur macam besa laa, pekena nasik kt umah mcik mariah KLCC..amir 1st time rasa beraya suasana kampung.dia kata best.aku pon heppiii :))

2nd day pi beraya dgn nenek ngan wan kt aloq staq..aku mmg dah biasa jumpa sedara mara amir sebelum kahwin dulu, so xdak masalah sgt la nk sesuaikan diri..cuma nk merapatkan apa yg dh dekat ja..alhamdulillah la.

masa raya kedua, belah mlm ada reunion..pon best sgt2..cuma xlarat nk layan soalan "bila nk berisi"..hello, bkn aku bleh atoq2 bila nk ada baby ok..

kami betolak blk hari rabu..singgah penang, umah yone..tp yone plak balas dendam, tahan xbagi kami blk..tp mmg berbaloi2 laa..makanan mmg superb..rumah dia pon selesa selain family dia yg mmg ramah tamah, senang nk masuk..aku suka ngan tok dia..buat aku teringat arwah tok aku yg aku syg sgt2..sgt2..sgt2 :'(

ok, continue lg lain kali..tadik syg tabang!

No comments:

Post a Comment